Läsning pågår...

Oh yes, jag fick tag på boken. Akademibokhandeln i stan hade den och när jag skulle betala frågade ett nyfiket butiksbiträde om böckerna verkligen är så bra som det sägs. Hon hade tydligen bara läst några sidor i första boken och tyckt att det var ganska grova när det gäller alla sexscener. Jag svarade väl bara att jag tycker att de är helt ok men ingen avancerad djup läsning direkt. Första boken har tydligen sålt mer än Harry Potter böckerna, och det är ju helt sjukt! Verkar vara många kvinnor som har längtat efter en erotisk berättelse med en "fin" kärleksberättelse bakom.
 
Jag har iaf börjat på bok nr 2 nu, o den börjar ju i princip där den första boken slutar. Känns lite som att man läser en TV-serie, ganska skön avkoppling. Det ska dock bli väldigt intressant och se hur filmerna kommer att bli. Jisses, imponerande av de skådespelare som är villiga att ställa upp på vissa av scenerna i böckerna...

Kommentarer
Postat av: Mia

Tredje boken börjar där tvåan slutar, det är som att ett nytt kapitel börjar.

Mitt problem med böckerna är att jag får ingen känsla för dem, det är så mycket pang på så den här känslan att "vilja ha" eller hur ska jag förklara aldrig infinner sig.

2012-09-20 @ 12:34:17
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Har instagram men använder det bara ttill att fixa bilderna ;)

2012-09-20 @ 21:13:06
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0