Helgens uppdatering

Så var en ny helg över och jag är som vanligt tröttare än tröttast! :)
 
Fredagen spenderades som sagt var i Globen seendes och upplevandes Lady Gaga. Fy s-tan va bra hon är!!! Det där är vad jag kallar en show. Hon verkar dessutom vara mycket medveten om vad hon har skapat och står stadigt på sina två fötter. Riktigt cool kvinna!
En lugn lördag avslutades hos en av Mias kompisar. En mycket trevlig kväll med ett gäng skratt och stojande!
Igår var det tänkt att jag skulle träffa Emma (krya på dig!) men tyvärr blev inte så fallet, får ta det någon annan gång. Istället drog jag med mamma o pappa ut i skogen för att inviga mina nya gummistövlar och även plocka lite svamp.
Det här var i början av promenaden och då hade jag inte hunnit hitta så mycket. Någon liter trattkantareller och några kantareller blev det. Pappa hade bäst ögon för kantareller, hans korg var ju proppfull, hur han nu bar sig åt?!
Pappa letar...

Mamma plockar svarta trattkantareller...
Fuktigt var det men riktigt fin skog, även om den här sista bilden kanske inte riktigt gör den rättvisa.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hm, svart trumpetsvamp plockar jag på bilden. Di brune är trattkantareller. Och de gule är kantareller. Så det så.

2012-09-09 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0