Helgen nämar sig

Thank God is Friday!!!
 
Även om det händer att man nästintill varje vecka säger "Gud så skönt med fredag!" så var det lääänge sen jag kände att jag verkligen behövde en paus från jobbet. Den här veckan har varit fullsmockad och då menar jag verkligen det. Många säger/skriver ofta att de har haft mycket att göra men den här veckan tar priset än så länge och lugnare lär det ju inte bli när jag tittar i almanackan. Jeeez!
 
Ikväll ska jag iaf slappna av. Mamma o Pappa kommer hit och ska stanna hela helgen. Det har de aldrig gjort förut. Det kommer bli så mysigt och kul så klart. Ska bli så skönt att få tänka på annat och självklart träffa dem också. Ikväll blir det konsert med Rocktema i Louis de Geer, "Greatest hits of Rock and Pop".
Kommer bli grymt. Vi älskar ju musik i vår familj så det kommer nog inte vara många fötter och händer som är still ikväll! :)
 
Dags att avbeta dagens arbetstimmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0