Äntligen fredag

Den här veckan måste ha gått i fasligt tempo för jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i måndags. Som tur är är det ju fredag och snart helg.
 
Vi har inte särskilt mycket planerat för helgen förutom städning, middag med några vänner och slappande. En avkopplande helg helt enkelt, och det ser jag fram emot.
 
Många pratar gärna om "casual Friday" när det kommer till hur man klär sig på jobbet, fast jag och två till på jobbet kör tvärtom - vi klär upp oss lite extra på fredagar istället. Varför? Jo, för att liksom fira in helgen. Idag kör jag på svarta jeans, slappt linne och kavaj. Kavaj används inte ofta av mig så det här är extra :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker också om att klä mig lite finare på fredagar (dock ej denna fredag då det är jeans och over-size linne som gäller), det känns kul att vara lite extra fin inför helgen

2012-09-07 @ 10:12:01
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack! :)

kram!

2012-09-10 @ 19:29:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0