Vår Ruset 2012



Usch! Vad besviken jag är. Jag var så förbannad när jag kom i mål så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Nej man ska inte klaga på alla andra MEN vad i h-lvete gör folk i startgrupp nr 1 som tänker gå, har barnvagn och inte orkar springa mer än 500m? Det är inte OK!

Första kilometern gick i typ gångtempo för det var så många som stannade och täppte igen. Visa lite respekt kan jag tycka, sen så ska man väl inte gå ut med att tänka att det här är värsta tävlingsloppet men att kunna springa hela varvet vore väl trevligt om man nu har startat i en grupp där målet är att göra det. Jaja, jag var iaf pissed när jag väl kom i mål.

Tiden är inget att stoltsera med så den håller jag för mig själv! Kan ju säga så mycket att det inte var bättre än förra året så har jag sagt mitt.

Nej, det är väl bara att börja ladda inför nästa år istället och då ska jag banne mig starta längst fram i startgrupp två och inte i mitten :)

Jag bitter?! Nehedå, vad fick du det ifrån? ;)


Kommentarer
Postat av: Leiden

new york marathon 2013?

2012-05-16 @ 13:50:24
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0