Maj!

Vad hände med april? Tiden går så fruktansvärt fort tycker jag. Det är redan 2 maj och sommaren (om det nu blir någon) närmar sig med stormsteg, även om det kommer några bakslag.

Jag känner mig lite som en ny människa efter fyra dagars ledigt. Känns som ledigheten var längre än fyra dagar, grymt skönt!

Kolla på vår fina inflyttningspresent som vi fick av sambons föräldrar. Kaffebryggaren släng dig i väggen liksom, även om jag tycker väldigt mycket om bryggkaffe också men nu har vi alternativ. Gott!



En fin Nespresso-maskin i cremevitt med mjölkskummare. Förstå vilken lyx! Vi fick med 12 olika kapslar också.

Dags att ta tag i dagen! Bara tre arbetsdagar kvar, hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0