Luuugn helg

Det har varit såå skönt att ha en lugn helg och inte ha något speciellt planerat, tyvärr så går ju ändå tiden för fort.

Vi har inte gjort  många knop under helgen. En snabb vända till second hand-affären som ligger på typ 2 min gångavstånd och jag hittade faktiskt en fin glasskål för 45kr. Kommer bli perfekt att ha snacks i. I lördags eftermiddag fastnade vi framför en mysig fransk film som gick på svt1. "Samtal med min trädgårdsmästare" hette den och var en typisk fransk härlig film. Gillar man fransk film eller bara vill öva sin franska så är den ett tips.

Igår gick på fotboll. Alen (jag har får inte skriva sambon längre, han tyckte det lät konstigt) hade fixat biljetter så vi såg IFK Norrköping - Syrianska. Norrköping torskade rejält men egentligen så var de det bättre lagret, synd bara att det inte syns i protokollet. Kallt som attan var det på läktaren iaf. Nästa gång blir det att ta med filt och frigolitdyna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0