Den tredje

Eftersom jag inte har bloggat på typ hela helgen så har jag ju även missat att skriva att vi hade finbesök i helgen som var. Väldans trevligt! Fyra vänner var på besök så att vi blev vår fina lilla trio av par.

Vi möttes upp i Vingåker och shoppade lite, och då menar jag lite. Blev inte särskilt mycket köpt. En vit blus och ett par sandaler för min del. Tappade liksom köpsuget när jag var där inne, men men det blev ju lite kostym-shopping för herrarna så nöjda var vi nog när vi körde mot Norrpan igen. Mysig middag och invigning av deras inflyttningspresent till oss. Grymt bra present för övrigt:

Jag tycker om frågesportspel så det här var najs. Nu gäller det bara att plugga på frågorna för de var inte lätta. Tack än en gång hela gänget! :)

Idag är det fredag och jag kör på stort och har långkjol på mig. Långkjolar och maxiklänningar är så grymt sköna och snygga. Måste fixa fler!


Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0