Cause I'm driving my own car


Samma gamla vanliga biltur till jobbet. Jag tycker det är ganska kul att köra bil och gör det mer än gärna när vi ska någonstans, men att köra vägen till jobbet varje dag är ju bara för tråkigt.

Dagarna går ju fasligt fort nu för tiden och det är en sjuhelsikes massa grejor som måste planeras och fixas med. Det är ju bara tur att det är roliga saker som det planeras och fixas för, sen sätter ju jag en ganska bra press på mig själv så det blir ju stressat. Men när allt är klart kommer det bli så bra! :)

Det som bekymrar mig för tillfället är skor till bröllopet. Jag vill ha ett par ljusbeiga/beiga remsandaletter med färgad klack och inte träklack. Det finns ju ingenstans! Blir nog att spana i Stockholm när vi ska dit om några veckor.

Ikväll är det ju tjejmiddag så det mesta fixade jag igår men det är ju ändå all matlagning kvar, undrar om jag hinner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0