9 maj 2012

Jag har börjat vänja mig vid håret nu. Jag hade i Goldwells Gloss infusions för blondt hår för att få det lite mindre gult. Det hjälpte faktiskt en del men jag måste nog jobba lite mer på det. Håret är inte hundra än. På jobbet såg de knappt att jag hade färgat håret och Alen ser inte alls att det är gult (MEN han är kille också, de brukar ju knappt märka att man har klippt sig). Men jag vet ju hur jag vill ha det och är inte helt nöjd, men det går åt rätt håll :)

Goldwell Color Glow Brilliant Contrasts Gloss Infusion Highlights 4 x .3 oz.

Som sagt var inte helt nöjd....



Idag ska det storhandlas efter jobbet för imorgon ska jag ha tjejerna från jobbet på middag. Har fått hjälp av mamma med recepten eftersom två är laktosintoleranta vilket gör det lite knepigare men jag har nog fått ihop en god trerättersmiddag nu. Systemet måste jag till också! Glöm ej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0