Text

Åh, jag hittade värsta bra grejen idag. Skulle sätta på Spotify på jobbet för att lyssna på lite skön musik och så hittade jag en jättebra grej - tunewiki. Det är säkert massor som redan har hittat den men jag blev riktigt glad.

Tunewiki är någon sorts app i Spotify som tar fram texten till låten du spelar. Hur grymt är inte det??? Nu slipper man en dator som hänger sig pga att lyrics eller letssingit inte funkar med all reklam, hur j-kla bra som helst! Jag sitter vääääldigt ofta och sjunger till musiken jag spelar så den här funktionen är ju perfa.

(Man hittar den under App Finder till vänster och sen lägger man bara till den och då kommer den upp i listan till vänster. Så när man spelar en låt så klickar man på Tunewiki så kommer texten fram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0