Kunde inte motstå


Skulle handla lite efter träningen och då hittade jag det här i butiken. Jag kunde inte motstå erbjudandet dem. Om man köpte 3 Lambiservetter så fick man en skål från Rörstrand. Den skålen har jag tittat på flera gånger och nu fick jag en för typ 35 kr, perfa! Kommer blir riktigt snyggt i nya lägenheten. Jag slog till på ett paket påsk-servetter och två vanliga. Fin fint och ett smart samarbete!

Jaha, då var det väl dags att ta tag i ihoppackningen igen då. 3,5 kartong är än så länge packade, känns som att det finns en del till att packa ner :)


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh den vill jag också ha, måste leta i matvarubutikerna då :D

2012-03-14 @ 15:39:36
URL: http://emmasays.se
Postat av: mamma

Hej igen! Oops, mönstret på skålen tror jag är detsamma som på Ulles och Lees temuggar. De fick varsin ursvensk (så nära kurbits jag kunde komma) när de flyttade ihop. Gillar du det mönstret också? Något att satsa på?

Kramar

mamma

2012-03-19 @ 10:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0