Jag slutar aldrig att förvånas

Måndag igen då och jag var mer död än levande imorse när jag vaknade. Hur svårt ska det vara att lägga sig i hyffsad tid på en söndag? (helt omöjligt är mitt svar tyvärr)

Annars har dagen varit helt ok. Lite lugnare på jobbet även om det är massor att göra ändå. Stack till gymmet efteråt och körde ett härligt Aerobics-pass. Jag har inte kört det sen i julas. Musklerna ska byggas av Body Toning och sen ska fläsket brännas med Aerobics och springturer ute när vädret tillåter. Så ser min plan ut framöver.

Jag måste tipsa om en app som räddar matlagningen säkert flera gånger i veckan - det är Arla Kökets app med en massa goda recept. Enkla, snabba och goda. Perfekt när tiden är knapp på en vardagskväll!


Idag blev det t ex. "Festlig fisk med krämig spenat" med lite kokta morötter och sockerärtor. Mums mums blev det!


Tänk att det fortfarande finns så mycket att utforska av den man lever med, är inte det härligt? Igår stoppade killen in en av hans skivor i spelaren i bilen och på den skivan var det både "Michelangelo" med Björn Skifs och "Jag vill vara din Margareta" med Sten & Stanley. Jisses, säger jag bara. Förvåningen var stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0