Gårdagen

Nej jag orkade inte blogga något mer igår. Hade för mycket annat för mig. Släpade hem tio flyttkartonger från jobbet för att börja packa lägenheten -> på torsdag får vi nycklarna till den nya!

Jag tror att den som såg mig när jag försökte klura ut hur jag skulle få in dem i bilen hade ganska roligt. Min bil är nämligen värdelös när det gäller bagageutrymmet, eller jag ska säga så här: den har ett bra bagageutrymme men öppningen (alltså bagageluckan) är alldeles för liten och vinklad på något outgrundligt sätt så det går ju inte att få i sakerna man vill frakta. Så igår såg det först ut så här:

Tills jag kom på att jag fick lossa alla kartongerna och vika ena sidan för att trycka in dem i baksätet istället, men innan dess hade jag flyttat på allt jag hade i bagageluckan vilket var massor med målargrejer för att sedan flytta tillbaka dem för att kartongerna skulle få plats i baksätet. Snacka om att vara genomsvettig när jag kom hem! Puh!

Men nu har vi iaf börjat packa, eller snarare jag för killen har inte lyft ett finger än men han kommer väl. Igår var uppdateringen av hans nya Iphone betydligt viktigare än att hjälpa mig och packa, OCH det fick han höra kan jag säga...

Jag körde Functional toning igår också, shit va jobbigt det var. Speciellt för ryggen för idag har jag nada hållning och träningsvärk, men det är det värt. Ikväll blir det Zumba och sen tror jag nog inte att jag hinner med mer träning den här veckan. Får se packning, målning och tapetsering som min träning :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur! kunde ju lika gärna ha skett hemma hos er! :)



Är ni friska? va rädd att jag smittat er också!!

2012-03-13 @ 17:13:58
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0