Ingen tid

Då var det ett tag sen man bloggade sist. Känns inte riktigt som att jag orkar skriva här längre när vädret strålar utanför fönstret (jag vet, det är bra solen som strålar men vädret är på topp iaf).

Det är snart dags att gå på semester också, bara två dagar kvar sen är det FYRA härliga veckor av skoj, mys, sol, bad, skratt, vinslörpande, kompishängande, resande osv. Naej, alltså jag lever för semestern just nu. Det ska bli så himla gött! Ahhhhh!

Helgen som var tillbringade jag iaf med dessa härliga brudar:
 
Lena o Karin på terassen på Södra Teatern i lördags. Sommar på hög nivå!

Blev en lugn helg med shopping, promenader, middag hemma, rosédrickande och sju helsikes massa snack :)

Nu måste jag sticka ner mot staden. "Snow white & the Huntsman" står på schemat och sen ett glas rosé på någon uteservering tror jag!

För den som vill så finns jag ju även på instagram: elajza_s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0