Sportsöndag

Det blev ju lite firande igår och jag blev faktiskt mer påverkad än vad jag hade tänkt mig, för imorse var jag inte helt hundra. Det blev alltså en lååång sovmorgon och sedan förflyttade jag mig till soffan istället för att titta på alla skidor som sändes på TV. Många fina svenska framgångar!

Så det har inte gjorts många knop idag. Killen dömde handboll medan jag låg och slappade i soffan. Sen gick vi över till hans föräldrar och fikade och åt mat. Cevapcici blev det, så himla gott!

Nu är det någon tråkig fotbollsmatch på TV så jag är så där lagom uttråkad. Tror att jag lägger mig i sängen och läser lite. Kanske skulle försöka avsluta den här boken under året, haha! Den är ju såå lång. Jag har väldigt svårt att ta mig genom tegelstenar och den här tar ju varje pris, typ 900 sidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0