Kväller

Det blev en vända på stan i segt tempo. Just nu är jag inne i en känsla av att jag inte behöver någonting eller vill ha någonting (förutom den nya lägenheten så klart) så det blir ganska segt att gå på stan.

Jag gick ändå i de flesta butiker men det var inte mycket som lockade, däremot hittade jag ett par snygga grå tajta byxor, typ chinos stil, på MQs rea. Att hitta ett par byxor som sitter som en smäck och kostar strax över hundralappen är inte särskilt vanligt. De kommer bli perfa till min nya gula tröja!

Annars har jag faktiskt haft det ganska tråkigt idag.
Jag skulle hellre umgås med min kille, kände inte alls för att vara själv men men så är det ibland. Jag gick iaf och hyrde film inför kvällen. Har några filmer hemma men de är för "tunga" så det blev "Bad Teacher" med Cameron Diaz istället. Jag har lite svårt för henne som skådespelare men filmen kan nog ge några skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0