Kanske en ny?


Så här frisk ser min dator ut. Den mår inte alls särskilt bra. Jag kan inte ha något installerat på den, jag kan inte spara något och den jobbar riktigt långsamt. En annorlunda grej som den har för sig är att den absolut inte kan ha CD-läsaren inne utan den ska sticka ut hela tiden, och så fort man försöker trycka in den igen så skickar datorn ut den. Väldigt mysko!

Men vad ska man säga? Den är ändå 6 år gammal och har använts väääääldigt flitigt så den har nog tjänat sitt syfte. Men någon ny blir det nog inte. Jag har ju jobbdatorn som jag kan använda när den här verkligen ger upp.

Nu är det banne mig dags för middag, är superhungrig. Det blir sallad med bröd och kanske något onyttigt till eftersnacking.

Jag köpte "Coco avant Chanel" eller "Coco - Livet före Chanel" på DVD i julas och jag har inte hunnit se den än så jag hoppas att kunna få se den ikväll. Det är duktiga Audrey Tautou som har huvudrollen, hon från "Amélie från Montmartre" som för övrigt är en urhärlig film. Jag gillar franska filmer, måste bara se till att se fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0