Hemklubbat


Så har vi blivit med två nya köksstolar. Lite påmålning krävs ju så klart på fötterna men fina var dem. Mamma är ju galen i auktioner så hon hjälpte till att spana och sen att lägga ett bud. 300 kr fick vi dem för och de kommer att bli perfa i det nya köket. Jag tyckte de var lite coola med det speciella ryggstödet.

Stolarna jag har idag är ett par obekväma stolar i rotting som man gärna inte sitter längre stunder på. Så nu slår vi ett slag för auktioner och second hand! :)

Annars så har ju dagen inte varit så himla bra, eller helt ok om man inte räknar med detaljerna; började med att slå foten i sängen, sen spillde jag mjölk på byxorna, petade lite med mascaraborsten i ögat, tappade en stor klick tandkräm på tröjan och har nu avslutat dagen med att bränna mig för andra gången på några dagar. Visst låter det toppen?! Inte min dag helt enkelt.

Nya tag i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0