Förutfattade meningar

Stack mot gymmet och Zumba efter jobbet. Precis när jag ska gå förbi en trappuppgång kommer en kille ut. Jag vet att det är studentlägenheter i huset och han som kommer ut ser väldigt utländsk ut, typ fransk eller spansk utbytesstudent.

Tänkte väl på det där i en halvsekund men precis när jag ska gå förbi håller han upp dörren precis som att jag skulle gå in och han ville vara snäll... o vad svarar jag?! Jo, "no thank you"... visste jag att han var utländsk eller??? Nej, skulle inte tro det. Blev nästan lite rädd för mig själv, haha. Han kunde för sjutton likväl varit svensk.

Jaja, nog om det. Ikväll blev det wok för killen och sallad för mig. Den där wokpåsen från Go-Tan är förövrigt hur jättegod. Thai style coriander heter den och med kokosmjölk är det riktigt mumsigt!


Nu blir det handboll för hela slanten! Sverige-Tjeckien

Kommentarer
Postat av: emma

sv. woho :D då har jag lyckats förklara så andra kan förstå ^^

2012-01-18 @ 09:23:34
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0