Fast

Helgen har varit en riktig "ta det lugnt"-helg och därför så himla skön. Vi har sovit länge, umgåtts med varandra, ätit mat med familjerna och bara njutit. Eller det är ju inte så bara :)

Men herregud, vad mycket spelande det blev i helgen;
- Kasta gris
- Monopol
- Wii Mario Kart
- Bela (något kortspel från Balkan, helt galen oordning på valörer och poäng)
- Playstation 3, Virtual Tennis
- och sen typ 10 olika kortspel i går kväll när jag och killen skulle lära varandra de vi kunde...

Nu är jag helt fast i kortspel så efter jobbet gick jag till Lekia och köpte mig en ny kortlek (mycket skoj för liten peng, 30kr kostade den) för ikväll ska jag och killen lära oss att spela Canasta.

För övrigt så ömmar det i hela munnen efter morgonens tandläkarbesök, men det lär väl lätta till imorgon hoppas jag. Fast i natt gäller det att sova på tabletter, annars blir det nog ingen sömn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kortspel är verkligen underskattat! vi spelar typ varje kväll i stugan på somrarna.. vi började t.om satsa pengar på slutet! ;)

2012-01-10 @ 20:13:53
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0