Vilken bild!

Herregud, vilken bild jag tog igår på mig själv (den som ligger här under alltså). Haha! Såg nog inte riktigt hur den såg ut innan jag mobilbloggade upp den. Men men, den bjuder vi på :)

Annars är jag skitirriterad för tillfället, har knappt sovit inatt för att jag är så sur. Hur bra är det liksom? Det som spökar är resan till Sälen där jag har fått datumen om bakfoten tydligen, eller jag vet faktiskt inte riktigt vad som har hänt.

Jag trodde att vi skulle åka om två veckor men det är tydligen så att vi åker nästa vecka... visst låter det fint? Ni vet, det här med att ta ledigt från jobbet i god tid innan och killens handbollsdömning. Planeringen är ju perfekt.... ELLER INTE! Sjukt irriterad är jag. Jag som hade sett fram emot Sälenresan så himla mycket och nu kanske det inte blir någon... åhhhhhhhhhh! Ingen bra dag idag alltå...

Känner mig lite så här faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0