Väderläget



Känns som att det kommer att bli lite kyligt i Sälen i slutet av den här veckan, men ändå himla bra väder. Så länge man slipper en massa snöfall så är jag glad, det blir så jobbigt med sikten om det snöar.

Kanske skulle svänga förbi Stadium Outlet ikväll för att se om de har en andra-lager-tröja. Hittade ett par sådana byxor att ha utanpå understället men det fanns ingen tröja i rätt storlek. Kan nog vara bra att ha.

Även om det har blivit lite krångel med den här resan så ser jag fram emot den enormt mycket. Ska bli så kul att få åka bräda igen och att killen hänger med några dagar det här året, även om han inte kan stanna hela helgen.

Ska se om jag kan få tag på mina föräldrar också som redan är där uppe för att se vad vi behöver ha med oss. Jag måste ju packa väskan ikväll eftersom vi tar resan upp i två omgångar. Först till Västerås imorrn och sen vidare på onsdag morgon mot Sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0