Premiär

Igår gjorde jag något jag har aldrig gjort förut, jag lagade helstekt kyckling.

Om det blev gott? Oh herregud så gott det blev och såsen till ska vi inte prata om. Jag var så nöjd så nöjd. Smakade precis som det gjorde hemma hos mommo varje söndag när vi var där och åt. Det enda som saknades var syltad gurka eller syltlök. Åhh, det var verkligen längesen vi åt sånt! Killen kunde tyvärr inte äta för han har sår i munnen så han åt kyckling enbart. Det såg ganska torrt ut och jag kunde ju inte annat än att sitta och berömma mig själv för den otroligt goda såsen tills han ryter till och ber mig vara tyst. Ooooups!

Ok, det här är inget för vegetarianer (förlåt).... men jag måste ju visa min fina kyckling. Härifrån tog jag receptet.


Kommentarer
Postat av: Leiden

det är så gott att göra kyckling själv har bara gjort de någon gång måste öva och våga testa lite mer tror jag. Det är ganska prisvärt också då de ofta har rabatter på hel kyckling.

2012-02-20 @ 21:50:24
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow va duktig du är! Ska vi ses nån helg när du är i stan?



Kram

2012-02-21 @ 07:20:00
Postat av: Emma

Hoppsan namnet försvann!! :)

2012-02-21 @ 08:36:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0