I stugan


Jag jobbar klart med det sista framför datorn innan det snart blir middag. Det blev ju lite knasigt med den här resan så jag hann inte riktigt klart allt innan jag stack från jobbet igår vid halv sju så jag hade några mail att fixa med. Nu så är det gjort så nu är det SEMESTER!

Det ska bli så himla kul att åka lite bräda imorgon. Brädan har för övrigt blivit lite tillfixad, kanterna är nämligen nyslipade. Undrar om det är bra eller inte. Det visar väl sig imorgon i hur många vurpor jag kommer att göra :)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får hoppas det.. det är ju mkt att titta på så L kanske kan underhålla sig med det! :)



Åk lite åt mig också!!



kram!

2012-02-08 @ 21:03:07
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Njut av den härliga dalaluften nu. =)

2012-02-08 @ 22:43:09
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0