Funderingar


- Jag har tänkt många gånger att jag kanske skulle orka mig till att ta fram killen systemkamera och fota lite för att använda själv och kanske lägga upp här, men icke. Jag kan inte hans kamera och vågar inte prova heller. Därför blir inte bilderna på den här bloggen bättre än de som min mobil kan ge mig.

- Jag funderar i princip varje "ledig" minut på hur jag vill att nya lägenheten ska möbleras och inredas. Jag vet vad jag vill ha i stora drag och vill gärna sätta igång nu med en gång. Ohh, bara 3,5 veckor kvar!

- Hur ska jag få tag på klänninen jag vill ha till bröllopet? Jag vill ju helst köpa "den" nu men den finns inte någon stans.

- När ska det lugna ner sig lite på jobbet? Jag försöker hålla mig till mina satta arbetstider men det är svårt ibland.

- Ska jag spendera 1 800kr på ett par ursnygga skor till bröllopen jag ska på eller ska jag lägga de pengarna på de två klänningarna jag kommer att behöva? Svårt när jag inte tycker mig ha några snygga skor alls :)

Lite mer eller mindre intressanta grejor men det är lite av det som går runt i mitt huvud för stunden, exkl. allt som rör jobbet då. Nej, jag tänker inte på så viktiga eller livsavgörande saker. De tar jag om/när de kommer upp.

Nu stoppade killen precis in en marängsmet i ugnen som är klar om typ 45min, ska bli intressant och se hur han lyckades med den. Det är ju inte alltför ofta som han faktiskt arbetar i köket ;) Innan det blir provsmak av dem så ska jag inspireras av PLAZA Interiör som kom i lådan idag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det va inte en sak du funderade över! ;)



Har absolut tid då! vi kan höras när det närmar sig, kram!

2012-02-21 @ 21:05:10
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Madde

Köp skorna och skit i klänningarna, kom naken...om så väl det är priset du måste betala för att få dessa skor i din ägo.

2012-02-22 @ 07:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0