Dagens


Dessa byxor fick jag ju som sagt var av killen i julklapp och de blir bara skönare och skönare för varje gång jag använder dem. Tyckte de var ganska snygga när jag fick dem men nu är de banne mig bland det snyggaste jag har i garderoben. Vaxade jeans så att de nästan ser ut som skinnbrallor. Från Gina Tricot om det var någon som undrade.

Den andra grejen som jag verkligen gillar just nu är halsbandet. Fick det av mamma o pappa när de hade varit i Sydafrika. Så himla fint!

Tror att det är dags för en färgning av håret också. Gisses vad fort håret blir mörkt nu för tiden. Använde Moods hårfärgning förra gången vilket blev riktigt bra så det får nog bli den igen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0