Äntligen träning

Idag kom jag äntligen iväg från jobbet så att jag kunde få träna. Jag har ju helt och hållet fastnat för Functional Toning eller Body Toning som vissa träningsställen kallar det. Det är sådan grym träning och slimmar verkligen kroppen. Många snabba övningar med lätta vikter för att hålla tempo och uthållighet, vilket är väldigt utmattande. Nu har jag kört några veckor och hör varje vecka nya som tänker prova passet och är rätt skeptiska men sen efteråt går ut och är jättenöjda och tyckte det var ett bra pass.

Tidigare har jag ju kört Body Pump men jag tycker nog att det bygger för mycket feta muskler medan Functional Toning ger mer uthålliga och smala muskler. Naej, Functional Toning it is!

Mamma undrade igår vad jag har på önskelistan och det känns som att jag sport-BH. Men jisses, vad sådana kläder går åt! Jakten efter den perfekta passformen på ovan nämnda plaggen pågår ju hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0