Så här det...

Jag har inte haft ork eller lust att blogga nu... det kanske märks? Haha!
 
Nej, men jag jobbar som en tok och när jag väl kommer hem så sticker jag hellre till gymmet eller grejar hemma än sätter mig vid datorn för att skriva om dagen. Det händer ju liksom ingenting här ändå. Det mesta som sker nu för tiden har med jobbet att göra känns det som och det är ju inget som är intressant för någon annan än mig själv :)
 
Snart är det jul och jag lever just nu för helgerna, vilket i sig är ganska deppigt. Tänk att jag sa när jag började jobba efter universitetet att så här skulle det inte få bli, men så är man där ändå. Det tog 3 år och 9 månader, ahh får se till att julledigheten ändrar på det här nu. Fortsätter man så här så går man ju in i väggen innan 40, och hur j-kla sjukt är inte det? NEJ, hemligheten till att klara ett långt yrkesliv är att bara jobba de timmar du får betalt för (alltså inte inräknat några övertidstimmar även om man kan få ersättning för dem). Så enkelt är det!
 
Jobba med måtta! :)

Kommentarer
Postat av: emma

Tack! :) panikfixade när vi flyttade in! lite tomt på väggarna ännu dock..

kram!

2013-01-17 @ 20:57:36
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se
Postat av: Johannaty

Nä vi tänkte nog också alltid kyrka, bokade tom, tills vi började planeringen. Det där med vädret gör ju också att man blir osäker om utomhus är rätt, i kyrkan kan det inte bli misslyckat Men jag gillar båda och helst hade jag nog gift mig flera gånger så man fick gifta sig i en kyrka, på en äng, och i vegas såklart

2013-05-19 @ 22:34:38
URL: http://johannaty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0