Pas de temps

Alltså livet går i ett just nu, är man inte på jobbet så är det något som händer på den lilla fritid man har. Samtidigt som jag tycker det är kul när saker händer så börjar det bli lite slitsamt. Det har resulterat i att jag igår slappade bort dagen i soffan framför skit-TV medan Alen cyklade med grabbarna.

Idag drar jag till sthlm för att imorgon ha ett kundmöte, fast just nu skulle jag gärna stanna hemma och fixa lite i lägenheten. Men det får bli en annan dag, så är det ibland.

I helgen så fick vi träffa det senaste tillskottet i vårt "gäng", lilla Alice. Så fruktansvärt go! Det har de gjort bra de där, Lars och Madde :)

Om man tröttnar på att jag inte uppdaterar här så ofta kan man följa mig på instagram istället, för där blir det lite mer bilder - elajza_s

Dags för jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0