I'm back, back again...

Joooråååsattee, nu är jag tillbaka igen. En anings uppehåll där men vad sjutton, det har ju varit semester. Orkar liksom inte engagera mig när semester betyder KOPPLA AV.

Men nu så, det är den 6 augusti och ja sommaren är väl typ över (har det varit någon sommar ens?) och hösten står runt hörnet och lurar. Vemodigt är väl bara förnamnet. Vi har redan börjat prata om att åka någonstans i höst. Kommer nog inte palla med resten av året annars. Tänk att inte vara ledig förrän till i jul igen, nej funkisch nischt! Gäller bara att fundera ut var vi ska då... spännande!

För den som undrar så har min semester varit kanon, vem hade trott annat? :)
- En vecka hemma i Vås med mamma o pappa
- 11 dygn i Kroatien med Alen och hans familj
- Ett härligt fint bröllop (min kusins)
- En vecka i Vås med kompisar
- ... och så OS inblandat i det den senaste veckan.


Utsikten från balkongen.

(Fler bilder får komma en annan dag för min telefon vill inte samarbeta med datorn just nu.)


Kommentarer
Postat av: Leiden

ca 18 veckor kvar till julafton, måste börja handla julklappar snarast.. ;)

2012-08-06 @ 11:59:30
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Japp ska gå med min morbror som vanligt i Gävle! Köpte biljetter för länge sen!

2012-08-06 @ 12:53:47
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0