Vackert


Den är fina skålen fick jag av kära Kakan när hon var på besök. Den är så vacker. Jag funderar på om jag skulle se om jag kunde hitta fler! Har tänkt att använda dem till smycken. Tror att den är köpt på Åhléns så det får nog bli en sväng på stan i helgen :)

Den här skålen löste även en sak för mig. Nu vet jag vilken accentfärg jag (vi) ska ha i sovrummet - nämligen svagt turkost. Det kommer bli så fint tillsammans med det svarta, gråa och vita vi har just nu. Det gäller bara att hitta lite saker som har den färgen. Typ en lampa, någon tavla och lite lakan.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej tjejen! Du kan tjuvkika i affären på turkosa accenter i tidningen Home & Country sid 50 och 54.

Jag utgår från att ni inte var intresserade av något från auktionskammaren. Jag ringer om mattan i mitt tycke ser ok ut.

kram mamma

2012-04-20 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0