Motivationen tryter

Jag har som sagt var ingen motivation alls till att skriva här för tillfället. Det händer inget storartat i mitt liv just nu så vad ska man då skriva. Jag försöker liksom bara ta till vara på tiden man har på kvällarna till att pyssla lite i lägenheten, umgås med killen och träna . Däremot är det ju kul att följa alla andra som verkar ha all världens tid till att hela tiden uppdatera sina bloggar. Jag är imponerad! Hur orkar folk?

Tanken har slagit mig; är det värt att lägga ner så mycket tid på en blogg, hur länge förväntar sig folk att den här bloggrejen kommer att hålla i sig? 2, 5, 10 år till?

Nej, slut snickesnackat tillbaka till klänningsletandet till bröllopet i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0