Less


Jag längtar verkligen bara efter ledighet just nu. För mycket att göra under för lång tid är inte optimalt. Jag känner mig mer död än levande när jag kommer hem på kvällarna. O varje dag när jag kommer hem får jag åka runt och leta parkering i typ 10min, sisådär kul när man är trött och hungrig. Det är bara tur att ingen har riggat en mikrofon i min bil, haha.

Jag var iaf på första delen av hälsokontrollen som vi brukar få göra via jobbet idag. Idag togs urinprov, blodprov, EKG, längd, vikt och pulsen mättes. Frisk som en nötkärna säger de första resultaten. Blodprovets resultat kommer nästa vecka. Jag hade sjukt låg puls tyckte sjuksköterskan också vilket var bra. Jag hade 100/50 och med tanke på att jag ändå tränar 2-3 ggr i veckan så var det bra enligt henne, mig sa det ingenting. Sen visade vågen mindre än för ett år sedan så jag var glad när jag kom därifrån.

Åhhh, på torsdag kommer Kakan min. Tjoho va kul det kommer bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0