Det här med helg

Vad i helsike händer med helgerna nu för tiden? Ju äldre jag blir desto fortare går de. Det finns ju inte en dag som jag nu förtiden känner att den gick långsamt. Argh!

Får man säga en sån sak som.... jag längtar till helgen, trots att det är måndag?

Vi hann ju iofs med ganska mycket den här helgen som var, typ: promenad, köpte cevapcici från bosniska köttaffären, en sväng på stan, glo på TV, tvätta, städa, rensa i städskåpet, sy gardinkappa, borra upp gardinfästen, springa och inte minst sova. Ganska nöjd ändå men det går ändå för fort!

Jaja, ny vecka och nya bekymmer! Ikväll är det Body Toning igen, jag är alltså en krum tant imorgon!

Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0