Zzzz......


Alltså jag är så trött så att jag knappt vet vad jag heter. Sitter med en presentation till på tisdag och delar av den presentationen är bara en massa försäljningssiffror som ska vridas och vändas på. Det tar alltså 3min från det att jag börjar till att mina tankar far iväg och jag glömmer bort vad jag håller på med. Inte jätteproduktivt alltså.

Kanske skulle åka hem istället, för jag gör ju ingen nytta ändå. De flesta har redan gått hem så jag borde ju egentligen också kunna göra det. Tänkte bara att jag skulle få tag på killen först så att jag vet om jag ska handla mat på vägen.

Hade tänkt träna idag men just nu låter en tupplur i soffan/sängen som mycket mer lockande. Imorrn vid kl 8 så måste jag ju va vaken och pigg för att köra i 4 timmar så det känns ju dumt att inte sova när man kan.

Blir en lugn kväll i kväll. Förresten så tänkte jag lägga upp lite bilder igår men min dator ville inte fungera med minneskortet från systemkameran, men jag gör ett nytt försök i eftermiddag/kväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja de va riktigt sköna!! å varma, haha! :)



Ha så trevligt i helgen!!

2011-09-16 @ 19:02:48
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blogawards imorgon, ses vi där? :)

2011-09-16 @ 21:58:26
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0