Tränat, tvättat, diskat, strykt och duschat

Det har varit en produktiv dag eller snarare eftermiddag. För dagen på jobbet bestod mest i möte med principal som gick bättre än förväntat. Det gör egentligen alltid det med den här principalen. Dagarna innan och stunden innan känns det förskräckligt, nästan lite skrämmande men sen så under mötet så går det bra. Jag känner själv att jag växer in min roll mer och mer - sååå häftig känsla!

Imorrn är det invigning av nya kontoret så klänningen är strykt och finputsad. Frågan är bara vilka skor jag ska ha till. Jag tänkte ha strumpbyxor så då behöver jag ett par stängda skor... lite ont om det, men jag löser det vettja.

Fick en fråga om att visa hur läppglanset från Clarins ser ut med och utan men jag har inte hunnit med det idag. Får fixa det imorrn efter att jag har fixat mig till invigningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0