Torsdag


Finns nästan inget att säga om denna tråkiga dag. Himlen är alldeles grå och regnet öser ner. Känns ju som en bra start, eller?

Dunkade på lite bra musik i bilen på väg till jobbet. Vad skulle jag göra utan musik? Går ju inte att leva utan det. Min bil är ju dessvärre inte så modern så jag måste nog bränna några skivor till på lördag när jag och killen ska till Sunne på en härlig mini-weekend. Det tar ju drygt 4 timmar upp så vi hinner nog avverka en hel del.

Där ska vi ju även, förutom då härlig övernattning, mysig middag och härligt bad, besöka Mårbacka. Jag är så där lite svag för att titta på gamla slott, kyrkor och minnesplatser. Hatade verkligen det när jag var liten, det fanns inget tråkigare men nu har jag helt ändrat uppfattning. Så det här ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0