Tankeläsning

På jobbet hände det inte mycket idag. Eller jag jobbade ju men inget ovanligt, bara precis sådär vanligt som det alltid är. Men efter jobbet åkte jag hem till en av mina jobbarkompisar som har hästar (har varit där förut några gånger). Killen skulle ju ändå bort så då tänkte jag att jag kunde umgås lite istället.

Maggie som är 4,5 månad hade vuxit massor sedan jag var där sist. Herregud hon hade typ gått upp knappt 100kg sedan jag var där i juni. Skönt att man inte har varit med om den viktökningen någon gång! Men gullig var hon som vanligt.

När jag sedan styrde kosan hemåt så låg den här på hallmattan. Hur underbart som helst.
En kopp te, äggmacka och Damernas = myskväll!


Kommentarer
Postat av: Leiden

det blev en macka här och mitt nya favoritte chai te från twinings. ;)



Mitt huvud är kört efter att suttit och sett på kvitton i 5 timmar idag. haha

2011-09-08 @ 20:54:27
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0