Solen skiner

Solen skiner och himlen är blå, men herregud termometern visar ju bara 12 grader så jag satte på mig höstkläder idag. Vill inte sitta och frysa.

Dålig kvalitet på bilden men höstskorna är på, skinnjackan har premiär och scarfen används. Här ska vi inte frysa!

I eftermiddag bär det av till Västerås. Killen ska döma handboll imorrn och då är det närmare att åka därifrån än att åka från Norrpan. Så det blir hemåt för att träffa kompisar och familjen.

Men först lite fredagsfika (det var min tur så jag har shoppat) och sen en arbetssam dag. Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Leiden

whoop whopp Lisa på första sidan =)

2011-09-09 @ 10:01:21
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0