Måååååndag


Usch och blä för måndagar. Jag kände mig som någon hade kört över mig med en ångvält imorse. Inte alls särskilt lockande att gå upp ur sängen, och särskilt inte när killen ligger bredvid och snosar gott. Men men, ny vecka och nya möjligheter. Gäller att se det hela från den positiva sidan!

Nu är jag iaf snygg i håret efter ett besök hos Elin. Tack tack tack! Supernöjd. Känns så skönt att få bli blond igen. Ok, jag vet jag är blond men inte så blond som jag vet att jag kan vara, men nu så. Snyggt och fint blev det!

Herregud, jag mådde verkligen som jag förtjänade igår morse. Trodde knappt att jag kunde ta mig till Elin. Fy sjutton. Förstod nog inte riktigt att det blev så hårt i lördags. Fast den sista ölen på BMB var heeelt onödig. Förresten så hade jag inte varit där sedan typ juldagen så det var kul att få se lite folk och inte bara hänga på Bishop (som jag för övrigt är urless på nu). Jag är banne mig hellre hemma än hänger där. (obs! min åsikt kan ändras)

Hmm, ingenting är planerat för veckan eller helgen. Kanske ska ta det lite lugnt med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0