Kvällen

Efter en arbetsam dag snörde jag på mig gympaskorna och tog en promenad runt strömmen.

Kvällen var ljummen. Kändes nästan som utomlands när jag gick hemåt i skymningen. Häftig känsla!

Det är mycket vackert kring strömmen, dock gör inte den här bilden verkligheten rättvisa. Det var några kärlekspar som satt och mös på en bänk och tittade ut över vattnet. Såg riktigt romantiskt ut. Själv gick jag runt med Sommarpratarna i öronen. Idag lyssnade jag på Bengt Palmers. Ett mycket intressant ämne. Jag förstod först inte vart det skulle leda men tillslut klarnade det lite - musikindustrins utveckling från helt manuellt till i princip helt digitalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0