Jobbresa

Anuga

Vi fick våra biljetter till Köln idag på jobbet. Vi på marknadsavdelningen ska nämligen dit under Anuga-mässan vilket är Europas (på deras sida skriver de "The world's leading food fair...", så den kanske är så stor?) största matmässa. Jag har aldrig varit där så det ska bli riktigt intressant. Vi ska mest gå runt och kika på produkter och varumärken men vi har även några leverantörsmöten inbokade.

Jag har aldrig varit i Köln. Vet inte varför men jag är inte så förtjust i Tyskland så det kommer aldrig upp som ett alternativ att åka till när man ska iväg på semester. Men vi ska iaf bo precis vid domen. Hur maffig är den inte?

Jag hoppas vi hinner se lite av staden under tiden vi är där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0