Inte roligare


Inte har halsen blivit bättre under dagen heller. Jag som hade hoppats på att det skulle släppa till kvällen så att jag kunde gå på Zumban, men icke. Får stanna hemma istället och kanske gå och handla frukost.

Imorse när jag skulle göra te så hällde jag i den lilla skvätt som fanns kvar av mjölken och det skar sig rejält. Varmt te och lite gammal mjölk ser typ ut som en mörk keso, och smakar inget vidare. Så det fick bli vatten till frukosten, kul va (?). Sååå matinhandling får nog ske nu under kvällen.

Får kanske ta och köpa lite mörk choklad så att jag blir lite gladare.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske det kanske! ;)



Krya på dig!



kram!

2011-09-06 @ 20:45:32
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Sara-häst&ponnyryttare o hobbyfotograf

usch inte kul! krya på dig :D

2011-09-06 @ 22:44:09
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0