Varning!

Vill bara varna för :

SVENSK FONDSERVICE

Vilka idioter som tror att man bara sådär vill släppa kontrollen över sina pensionspengar genom att pracka på en att det "bara" kostar 679kr per år att få tjänsten att de ska placera om ens fonder. Aldrig i helvete att jag skulle acceptera det över telefonen.

Han jag pratade med hänvisade även till en enkät som jag hade fyllt i där jag hade nämnt att jag inte visste särskilt mycket om mina pensionspengar och placeringar och ville därför erbjuda den här tjänsten.

Han skulle "bara" skicka hem lite info och ett inbetalningskort och sen fick jag välja själv om jag ville ha deras tjänst.

Som tur är så sitter jag på jobbet så det första jag gjorde var att googla på internet efter företaget och hittade följande på en gång:
- Svensk Fondservice en bluff
-Svensk Fondservice är lurendrejeri
- Varning! Akta er för Svensk Fondservice
- Svensk Fondservice, lurar och vilseleder

Kändes inte riktigt som mitt intresse ökade, så akta er för dem!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att veta!

2011-10-14 @ 17:13:51
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0