Mörker


Mörk bild, men så där blir det när solen inte behagar gå upp tidigare om morgonen.

Gårdagen kanske blev i det flängigaste laget men vi hann med ganska mycket ändå. Killen kom hem sent från match i GBG i lördags så det blev en välförtjänt sovmorgon igår och en ganska lugn frukost tills dess att telefonen började ringa.

Först stack vi till en framtidslägenhet som Mimer i Västerås hade visning på. Det fanns vissa delar som var riktigt smarta och användbara men det blev lite hastigt för jag skulle vidare till nästa grej ganska snart efter att vi hade kommit.

Tog en fika med Emma på stan. Jisses, hennes mage växer så att det knakar. Hon (eller knodden) fick en liten Pingu-skallra av mig. Tyckte den var så söt så jag kunde inte motstå plus att hon kanske har ploppat ungen innan vi ses nästa gång. Nu är det spännande, inte långt kvar!

Sen blev det en god hamburgare på Gränden och sedan snabbt hem och packa för att sticka till Norrköping. Killen saknar redan vår feta merca, haha. Vi tog en lugn filmkväll igår. Killen fick tvingas se SATC. Tihii! 


Kommentarer
Postat av: Emma

Tror du jag kan gå sakta? ;) hihi! Självklart så tar jag det lugnt när det inte riktigt känns "hundra"!



kram!

2011-10-03 @ 18:38:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Blir ju dock inga "Björnö"-backar däremot, då blir jag så andfådd så jag typ dör, haha!:)

2011-10-03 @ 19:17:34
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0