Snart ledigt


Jag känner mig lika förvirrad och konfunderad som den här bilden visar. Eller kanske snarare flummig. Vetisjutton, men den här dagen har inte varit produktiv. Jag stirrar mest på skärmen och undrar hur jag ska hinna med allt. Kalendern börjar fyllas upp med möten och aktiviteter fram till jul. Helt sjukt att det bara är 10 veckor kvar av det här året och mycket ska hinnas med.

Längtar efter min kille lite. Har ju knappt hunnit pratat med honom den här veckan. Vi måste helt klart bli bättre på att ses och prata. Han kom med ett mysigt förslag igår, att vi en gång i veckan (exkl. helger) ska äta frukost tillsammans och då menade han riktig framdukad frukost vid matbordet utan någon TV. Vi ses ju aldrig på morgonen eftersom han börjar en timme efter mig och sover när jag åker till jobbet, så jag hoppas vi kan hålla den här nya rutinen. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0