Nystart

Dimman ligger tät och kylan borrar sig genom jackan, burr vilket väder! Det är måndag och jag är nog tröttare än vanligt. Sov så himla hårt i natt så jag visste knappt var jag var när klockan väl ringde imorse. Detta gör då att jag är mosig idag. Längtar bara tillbaka till sängen.

Filmen "One Day" som vi såg i fredags var riktigt bra. Mysig och hjärtlig film som faktiskt hade fått med det mesta av bokens handling. Det var inte mycket som var bortsållat. Kan varmt rekommendera den. Den kanske inte direkt var en killfilm men det var trots allt några herrar i salongen (antaglien medsläpade av flickvännnen).

I lördags blev det lunch på stan med tjejerna och sen lite spring i butiker innan jag drog till mina föräldrar för att fika lite. På kvällen var det party-mood som gällde. Vissa tog det lite längre än andra men jag höll mig lugn. Vi hade det iaf riktigt roligt.

Igår mötte jag upp Emma på stan som fortfarande inte har fått sin knodd. Knodden verkar leva gott där inne och jag för står han/henne med tanke på hur kallt det är här ute. Men vi får väl hoppas på att den kommer snart. Nästa gång vi ses så har den iaf tittat ut. Spännande!

Jag kanske skulle ta en till kopp kaffe så jag vaknar till, cheeses vad seg jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0