Ny bok

 
Avslutade "En Dag" av David Nicholls igår och påbörjade "1984" av George Orwell.

Jag tyckte "En Dag" var helt ok men jag vet inte om jag kunde hausa upp den så mycket som folk har gjort. En ganska vanlig romantisk roman (eller vad man ska kalla den). Har läst ett antal andra böcker på samma tema när jag var yngre som påminner mycket om den här och som jag faktiskt tycker är bättre. "The Boy Next door" av Josie Llloyd & Emlyn Rees är faktiskt bättre, eller det tyckte jag iaf när jag var tonåring och läste den.

Nu ska jag iaf se om jag kan ta mig genom "1984", jag har ju en gigantisk hög av böcker som jag har tröttnat på och inte kommit mer än 150 sidor i. Så gör jag jämt. Kan inte en bok fånga mig på de första 100-150 sidorna så lägger jag den åt sidan och läser en annan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0