Kan inte leva utan

Jag som då har belönats (eller inte) med riktigt skandinaviskt tunnt blont hår med lite självfall, har oftast lite panik när det kommer till stylingprodukter. Men nu har jag äntligen hittat ett billigt och bra torrshampoo som funkar. Mitt hår blir liksom väldigt lätt flottigt och ser därför inte alltid så fräscht ut.

Jag har provat och köpt jag-vet-inte-hur-många olika torrshampoon för att få bukt med det hela. Jag har liksom hoppat över de allra billigaste eftersom tanken ändå är "inte tänker jag köpa det där billiga och dåliga grejorna, billigt=skräp". Jag höll på att ge upp och men tänkte då att jag provar den där då. Proffs Dry Shampoo var det som åkte ner i påsen. Billigt, bra och luktar gott. Kan inte bli bättre. De dyrare produkterna får faktiskt slänga sig i väggen. Däremot vet jag inte om den här innehåller en massa dåligt för ens hår eller inte men det funkar - huvudsaken!


Kommentarer
Postat av: Leiden

jag köpte ett på kicks som jag tycker fungerar bra, batiste 69 riksdaler bara och finns i tre olika dofter har jag för mig. Innan de körde jag på proffs för den är snäll mot plånboken =)

2011-10-20 @ 13:57:09
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0